TA STRONA UŻYWA COOKIES

Informujemy, że nasza strona może dostosowywać treści reklamowe do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu plików cookies oraz podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz przetwarzaniu Twoich danych przez Effector S. A. (administratora), w celach analitycznych i statystycznych oraz personalizacji treści marketingowych.
 
Co zyskujesz?
Korzystanie z naszej strony i jej funkcjonalności jest dla Ciebie bardziej komfortowe, a wyświetlane reklamy są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb.
 
Jeśli chcesz ograniczyć lub zablokować tego rodzaju przetwarzanie, możesz dokonać tego w każdej chwili za pomocą ustawień Twojej przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdziesz w ustawieniach przeglądarki internetowej, z której korzystasz oraz w naszej polityce prywatności.
 
Informujemy, że klikając „akceptuj” bez zmiany ustawień prywatności w Twojej przeglądarce, wyrażasz dobrowolnie zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu końcowym plików cookies i innych podobnych technologii służących do dopasowywania treści marketingowych oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych przez Effector S. A. Więcej na temat zasad przetwarzania przez nas Twoich danych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Kontynuuj bez plików cookies

Jubileuszowy Konwent Stolarki z udziałem marki Effector

Jubileuszowy Konwent Stolarki z udziałem marki Effector Opublikowany: 07.09.2015

Kilka dni temu zakończył się w  Zegrzu k. Warszawy jubileuszowy – bo X-ty już Konwent Stolarki. Tym razem tematyka wydarzenia podporządkowana została niemal bez wyjątku zagadnieniom związanym z eksportem polskiej stolarki otworowej. Jeden z paneli poświęcony został najciekawszym rozwiązaniom dotyczącym skutecznej promocji oraz wymaganiom europejskich rynków, ze szczególnym uwzględnieniem Belgii i Holandii.  Jak na prawdziwą, merytoryczną debatę przystało, odbyła się ona w międzynarodowym towarzystwie, z udziałem Chrisa Cauwenberghsa z Belgii – gościa specjalnego  X Konwentu oraz Barbary Ahlers  - Prezesa Zarządu firmy Roto-Frank.  Drugiego dnia tego branżowego spotkania miał miejsce panel ekspertów, z udziałem wiodących firm branży stolarki okiennej.  Dużym zainteresowaniem zebranych cieszyła się – już tradycyjnie – tematyka praktyczna, poświęcona ciepłemu montażowi oraz pokaz podnoszenia oraz przenoszenia ciężkich okien i przeszkleń. Jubileuszowy konwent cieszył się bardzo dobrą frekwencją sympatyków i praktyków, którzy przybyli do Zegrza z całej Polski. Partnerem przedsięwzięcia była marka Effector.